Liten uppdatering

Nu har jag gjort det igen! Inte varit här på et tag.

Så nu sitter jag här klockan 02,20 för er skull och skriver!
Nej, skämt åsido så kan jag inte sova så då täntke jag att jag kunde passa på att tala om att jag lever.

Operationen gick bra. Jag har lite ont men mår ok ändå. Så snart är jag på benen och är igång med livet igen!

Har börjat sticka föresten! Det är skoj! Jag måste ju ha ngt att göra nu när jag inte får studsa omkring hela dagarn och inte bära och inte just göra någonting tycker jag.
Så hitills har det blivit en halsduk och två mössor! Jag är såå stolt.

Nu ska jag besöka John Blund eftersom han verkar ha glömt mig idag......

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0