Dagens bästa kommentar

Min stora son som fyller fem i slutet av april sa något så härligt idag så jag måste dela med mig.

Under natten har snön smält bort och det är ju lite trist när man är 4,5 år gammal. Men man kan ju också se det positiva i det och det gjorde J.

-"Mamma, nu har ju snön smält....
-"Ja, det har den. Synd, va?"
-"Nej, det gör inget mamma! För då är det ju sommar snart och då får man springa naken ute och vara glad!"

Underbara unge!
Dels att kunna de det positiva i att snön har smält bort men också att han känner glädje över att sommaren kommer och då kan man få springa naken och vara glad!


Kommentarer
Postat av: lotta

ungar är sååå söta o kloka fast dom inte vet det...//Kram

2009-01-12 @ 18:34:46
Postat av: Nebban

:-D Sötiskillen!

Jag vill också springa ute och vara glad. ;-)

Jag saknar dig! Hur är det?

KRAM!

2009-01-13 @ 13:06:17
URL: http://sushumna.wordpress.com/
Postat av: Ejede

Underbar kommentar! :)

Vi får hoppas att det blir en kanonsommar med mycket spring i värmen! :-D

Kram!

2009-01-13 @ 22:01:33
URL: http://ejede.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0