Det jag syr och knåpar ihop

Den sista tiden har jag upptäckt en hel del sy och pysselbloggar.
Det är roligt! Jättespännaden att få se vad folk ute i stugorna gör. Dels för att jag kan stjäla lite ideér och dels ser jag ju vad folk vill ha.
Det kan jag ha nytta av i mitt jobb eftersom jag ju numera arbetar med min hobby skulle man kunna säga.

Så, jag tror jag ska ta och göra två flugor på smällen genom att skaka liv i den här bloggen och samtidigt visa lite av mina alster!

Men eftersom jag är sopkass på att fota det jag har gjort så måste jag börja från scratch.

Så vad ska jag bjuda på idag?
Jo, jag har sytt en väldans massa gardiner men de är inte uppe än så det får bli ett kort på vad jag sydde åt mina söner i stället.

De har nippran på att klä ut sig så idag sydde jag två mantlar i en svart tyg med ngn slags paljetter på. Lite trollkarlsmantel med huva blev det.
Riktigt fina! Fast inte helt lätt att få till ett kort på dem!




Kommentarer
Postat av: Ejede

Wow, vilken mantel! Man riktigt ser hur stolt sonen är att visa upp den och det förstår jag det, hur fin som helst vart den!

Kram

2008-11-13 @ 20:52:19
URL: http://ejede.wordpress.com
Postat av: Emma

Läckert! :D Och lilloppan är lika söt som sin mor som vanligt! <3

2008-11-13 @ 21:22:11
URL: http://emmagjort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0