Julfest

I lördags hade vi vår traditionella julfest.
Vi är ett gäng som har haft julfest ihop i.......9 eller 10 år tror jag att det är nu.
Vi fixar god mat och har  julklappsbyte.

I år hade vi byte på bokstaven B, jag fick en cirkelsåg från Black and decker. Dock en leksaksvariant då presenten ska gå på mellan 50-100:-
Maken fick ett set med boxhandskar och en boxboll så nu har vi två julklappar till grabbarna klara!

I vilket fall hade jag väldigt trevlig och det blev ju inte sämre av att jag slog kära maken i Buzz.

Dock måste jag nog erkänna att jag var liiiite tung i huvudet i går. Jag är ju liksom inte van att inta alkoholhaltiga drycker så det behövs inte så mkt för att få igång mig.
Tyvärr var några som brukar att vara med sjuka men jag hoppas att vi får ihop det och att alla är friska nästa år!

Tack alla för en trevlig julfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0