Födelsedagspresent

På söndag ska vi på kalas. Närmare bestämt ett 3-års kalas.

Och vad köper man då till en liten tös som har fyllt tre?
Ingen aning! Här hemma har ju alla utom jag snopp så det här med tjejgrejor.....tja jag är inte så van vid det.

Men iaf så har jag bestämt mig för att sy något till den lilla tösabiten.
Vad?
Det kan jag inte tala om idag eftersom mamman till tösen ju vet att jag bloggar! Och jag vet inte om hon kikar in här men man vet ju aldrig......
 Men jag visar efter kalaset. För det blir riktigt fint.
Jag tror faktiskt att mina killar också kommer att vilja ha "det".

Nu ska jag njuta av snön en liten stund.......innna den tinar bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0