Balinit

Balinit.....
Vet ni vad det är? Det visste inte jag heller men nu vet jag!
Det är en infektion under förhuden på små pojkar. Jag antar att även äldre kan få det men då får de skylla sig själv som inte håller rent.

Tydligen är det rätt vanligt hos små pokar framförallt när förhuden börjar "släppa".
Stackars lilla J hade så ont i snoppen igår så han inte ville kissa. Men efter en lååångt bad och snoppskäljning med koksalt så lättade det lite iaf. Idag var snoppen inte alls lika röd så vi hann nog "mota Olle i grinn". För det kan visst bli rätt illa med supersvullen snopp och jätteont!.

Usch, jag avskyr när de små inte mår bra.......

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu vet jag med vad det är .. Får hålla koll på det då när min lille Kim kommer ut ur magen..

Ha en bra dag

2008-12-09 @ 13:40:28
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0