Jag blir så trött

I helgen var vi på kryssning med M´s jobb. Vi hade hur trevligt som helst! God mat, trevligt sällskap och lite egentid för att bara vara herr och fru H utan två små troll i släptåg.
Det var första gången sedan jag blev gravid med J för 4 år sedan...... Jag trodde jag skulle sakna barnen mer än vad jag gjorde men faktiskt var det riktigt skönt att bara "vi" för en liten stund.

Dock blev jag sjösjuk på söndasgförmiddagen, urk. Men jag skillde mig nog inte mycket från alla som var bakis! Föritom att jag mådde bra så fort vi kom inomskärs igen. Det gjorde inte de bakfulla!

Dessutom lyckade jag bli förskyld igen! Jag blir så trött! Jag har varit frisk i 5 dagar på kanske 3-4 veckor. Snor och host och blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0