Första gången på fyra år

Ja, för första gången på snart fyra år har jag jobbat idag!.

Det känns lite märkligt faktiskt. Inte jobbigt på något vis men märkligt.
För de som känner mig så vet ni ju varför jag inte har jobbat och för er som inte känner mig kan jag tala om det.

Jag har inte jobbat för att jag är lat!






Nej, så är det inte. Jag har ju varit mammaledig med mina två underbara söner. Men nu är det dax att börja igen. Och eftersom jag blev arbetslös när jag fick J så står jag utan jobb nu.
Jag söker och har kanske, kanske ett jobb på gång men nu under tiden vickar jag lite på en av högstadieskolorna här i stan.
Inget jag egentligen har lust med men enligt regelverket får jag ju inte säga nej......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0