Om att dricka sprit ur en kopp och att peta på saker med en pinne....och fnissa lite...

Jag har blivit inbjuden att dricka sprit ur kopp och peta på saker på stranden med en pinne från en tjej i Karlstad. Eller kanske var det så att jag bjöd in mig själv?

I vilket fall känns det väldigt lockande just idag.
Lämna barn och make hemma för att strosa lite lullig på en strand med en pinne i handen och peta lite här och lite där och smutta lite lagom på drycken i koppen..... OCh fnissa lite fånigt åt just ingeting och allting.....

Visst låter det som en bra idé?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett alldeles för ouppskattat nöje på min ära!
Sen när man tagit den där koppen sprit kan man roa sig med att döpa om saker. t.ex.
Köttbullemeal= möttkullebil (eller böttmullekil)

2007-07-09 @ 12:57:05
URL: http://solmaja.blogg.se
Postat av: McMorrigan

Eller varför inte mulleköttbil!?

2007-07-13 @ 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0