Hinner inte blogga

Jobbar till 18,00 nästan varje dag så jag hinner inte alls med mitt cyberliv längre!

Känns lite tråkigt även om det är skönt att komma igång att jobba efter att ha varit mammaledig i snudd på fyra år.
Men bara så ni vet så har jag inte lagt ner bloggen utan har bara inte tid just nu.
Det finns liksom viktigare saker att ta itu med när man kommer hem än att blogga. Såsom att fixa mat (vilket iof maken nästan alltid redan har gjort)
Men jag vill ju hinna umgås lite med man och barn och kanske fica lite här hemma också.

Dessutom tror jag det är bra att "avinternetifiera" mig lite.....

Nu ska här nattas barn så godnatt!

Kommentarer
Postat av: emindith

Skönt att höra att ni verkar ha det bra hela familjen! Hoppas att det blir av att ses någon gång. Kramar Emma

2008-01-22 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0