Ny jacka

Jag har köpt en ny jacka! Den supersnygg och jätteskön och jag köpte den "billigt" på en outlet.

När jag kom hem nu på eftermiddag satte jag mig och surfade lite och fick för mig att kolla lite fakta om jackan eftersom de när en sk funktionsjacka. *kliarmigliteihuvudetochfunderar*

Döm om min förvåning när jag äntligen hittar den och får se att det är en HERRJACKA!
Är det något som jag aldrig har blivit beskylld för så är det att vara manhaftig, men köper en herrjacka..... det gör jag!

Tjejen i kassan sa inget heller men å andra sidan så betalade maken.

Skit sak samma! Den är snygg, jag gillar den, maken säger att jag är snygg i den...... Då duger den åt mig!

Den är kanske inte superpraktisk i färgen när man har två små barn.... But me like it!

Så här ser den ut:

Bilden är tagen från Helly Hansen

Kommentarer
Postat av: Palle

Snygg jacka! ;-)

2007-10-15 @ 12:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0