Städdag

Idag har vi städat..... städat......städat och städat.
Allt för att ha barnkalas imorgon.



Och allt blir stökigt igen.


Men å andra sidan kan jag njuta av mitt rena hus nu i kväll.
Skönt.

Jag har bakat pizzabullar också.
Gott.
Det ska vi ha på kalaset.
Och gäster.
Korv med bröd och tågtårta ska vi också bjuda på.


Ja, vi ska ju inte bjuda på gästerna.
Men de kommer till kalaset.

3-års kalaset för älskade knallhatten J.

Tiden går för fort!
Jag skulle vilja stanna den en stund ibland så jag hinner med.
Men det går ju inte.
Tyvärr.

Lilla O har slagit sig blå i pannan.
Han snubblade på en tröskel.
Inte lätt att vara 15 månader och ha snubbelfot.
Men han är en glad skit ändå!

Ogräddade pizzabullar
image20

Kommentarer
Postat av: Karin

Blev bullarna goda?

2007-04-21 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0