Igår var en annan dag

Och då var vi på julbord med kära makens arbetskompisar.
Trevligt! Och det har blivit tradition nu när vi är inne på tredje året.

God mat och god dryck är ju aldrig fel på ett mysigt ställe.
Dock kändes det lite trist att behöva stå ute i minusgrader och vänta på en taxi i närmare en timme. Nästa år tycker jag att det ska lyssna på mig och beställa en taxi innan vi går från restaurangen. Annars sitter jag kvar själv för att stå ute i minusgrader med kort kjol och början till lunginflammation (ja, jag har varit till läkaren och fått doxyferm) det är inte skoj.

Men bortser vi från detta så hade vi trevligt och jag hoppas vi gör om det nästa år.

Som vanligt glömde jag ju kameran hemma men vi tog ett innan vi åkte dit.



Vi hade ju barnvakt ända tills idag klockan 15 och attans vad skönt det var!
Visserligen saknade jag trollen, men att få sitta i soffan och käka frukost utan att ngn bråkar med mig eller kladdar kaviar på mig......
Vi kom fram till att vi nog inte legat i soffan nästan en hel dag sedan J föddes i april 2004. Vi kanske skulle ta och satsa på barnvakt lite oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0