Nu är glada julen slut

Ja, iaf känns det som det. Imorgon är det ju nyårsafton. Nytt år.
Det ska bli spännande att se vad 2009 kan ha för överraskningar åt oss.

Julen har för oss varit lugn. Lugn och skön med mycket god mat, och många paket och glada barn.

Jag är mer än nöjd med mina julklappar i år.
Bla fick jag en skiddress, en eltandborste, ett par duntofflor och söta örhängen. Jag fick lite mera men jag orkar inte skriva en lista och det är ju eg ganska ointressant också.
Fast jag måste tala om att jag fick en röd velour morgonrock av maken också! Den är sååå skön.

Soffan kallar så over and out.

Kommentarer
Postat av: Ejede

Jag vill önska dig och din familj ett gott nytt år!

Kram!

2008-12-31 @ 18:12:53
URL: http://ejede.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0